turn the lights off

jaha, det här var ju en typisk måndag.
missade två tolvor.
regn och helt fel skor.
lektioner med världshistoriens mest störande lärare.
en som ignorerar en totalt och en som jag vill ska ignorera mig lite mer.
blev så stött att jag drog hem efter en kvart och målade den satans arkitektgrejjen.
inte konstigt att jag slutat måla frivilligt,
blir man tvingad hela jävla tiden är det ju inte särskilt kul längre..
imorn är jag tvungen att måla kroki.
that's like, naked people.
råkar dessutom veta att det är en "storvuxen kvinna" vi ska måla av.
jag kommer dö ungefär jättemycket.
det kommer säkert regna imorn också.

vill att det ska bli onsdagskväll och skiva och ska verkligen satsa på att bli full.
om jag inte hade haft skivor och långhelger och bad och o och lön och studenten att se fram emot,
har jag helt klart deppat ihop.
hoppas verkligen att jag får lön.
annars känns det som om det blir en väldigt fattig sommar,
speciellt med tanke på roskilde.
jag ska försöka få en hel roskilde-resa i studentpresent.
det är rätt konstigt egetligen. man ska ju få kastruller och vinglas och sånt,
men ändå tycker ma och pa att jag ska önska mig en übersnygg väska och sånt.
det funkar väl inte? man ska ju få typ saker man inte vill ha.
men, väskor works perfectly fine for me.

some things are not just black and white

vad irriterande att champions leaguefinalen är samma dag som pirates of the c har premiär.
nu måste jag be a good girlfriend och vänta en extra dag och typ kolla på fotboll istället.
fast, jag gillar ju fotboll.
för den som inte visste det spelade jag i brommapojkarna när jag var liten,
men jag tyckte inte om dom andra i mitt lag (ingen av mina polare var med)
så jag la av efter typ ett halvår.
men jag kan ändå säga att jag har spelat i bp. så det så.

läser en helt sjukt rolig bok.
"en shopaholics bekännelser".
det är som att läsa sin egen dagbok ungefär.

dagens låt: purple haze - jimi hendrix

Kommentarer
Postat av: Danielle

Den boken is the shit.

Postat av: Anonym

shopaholic är en grymt bra bok, har läst alla fyra böckerna :D

2007-05-15 @ 08:36:35
URL: http://ay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback