"vara sociala.. sno sprit menar jag."

jag kan inte fatta att jag sitter och pluggar. nu.
som vanligt är jag ute i sista minuten, men är ovanligt ostressad.
det beror nog på att jag tar ledigt imorn för att plugga.
imorn, tisdag, onsdag och torsdag kommer bli de jobbigaste dagarna i hela gymnasiet.
sen är det slut.

måste hoppa skivan imorn. crap, crap, crap, jag vill verkligen dit.
vet inte ens om jag hinner gå på skivan på tisdag.
fast den bryr jag mig inte så mycket om. störande...
på onsdag blir det fotboll och öl med darling, och snart förvandlas jag till en man.
det var jag som föreslog att vi skulle skita i bio och kolla på finalen istället.
(visserligen mest för att vara snäll)
men sen var det jag som kom på att vi skulle dricka öl. på ett testosteron-place i stan.
kill me.

det sjukaste i helgen:
fick reda på att j växt upp i mitt hus. j, my mans pappa alltså.
han var den som byggde ut det, som målade det blått.
mitt hus, som jag bor i.

en annan sjuk grej hände när jag och s satt nere vid bryggan.
helt oprovocerat kom en man (som vi aldrig sett förut) bakifrån och högg tag i mig i sidorna.
hårt. utan att säga ett ljud.
som om det var nåt han gjorde med varenda tjej.
och han var typ 45! helt creepy. potentiell kidnappare/gubbslem, awyeah.

den som inte tittar på jerry springer måste börja göra det.
man känner sig sjukt normal/snygg/trevlig när man ser det!
ska bli programledare med o, också för ett sånt där skitprogram.
vore kul att se om det finns några "gaylovetriangles" i sverige som vill vara med.

undrar om det är nån som märker nåt om jag tar den sista marängen?
(pappa fick ryck och gjorde tre efterrätter idag.
creme brulée. mastodontmaränger. chokladbiskvier.
hur tänker han att man skulle orka det? utan att få ångest alltså.)
men maränger är ju mest luft..

dagens låt: somewhere a clock is ticking - snow patrol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback