you. mer!

okej, kaos.
det senaste dygnet har varit lite dramatiskt.
var hos o, det var panik hemma för mamma fick ett epilepsianfall,
lillebrorsan sjukt uppskakad och jag helt förstörd.
c ringde men jag ville inte svara, alanyafuckingäcklet ringde 15 (!) gånger..

ska på bio med lillebror i eftermiddag. spiderman 3.
trots att det är rätt lame gillar jag sånt där, har ju växt upp med tre brorsor.
då blir man så härligt okvinnlig och kan slåss och gillar actionfilmer. sjukt.
jag är så kontrastfylld. är grym på att svepa öl men det bästa jag vet är skumpa.
jag gillar motorcyklar och snygga bilar men jag uppskattar verkligen snygga nagellack.
och jag är antingen irriterande glad eller överväldigande ledsen.
eller väldigt full eller väldigt bakis.
och typ hundra exempel till. freak.

jävlar. jag undrar om jag förväntas skriva mitt förbannade fotoprov imorn.
för det vill jag inte. (jag menar, det har jag ju inte hunnit plugga till)
ska göra min jävla vaxgubbe nu iallafall. det lär ju gå jättebra.

fan vad jag inte orkar med det satans facebook.
får typ åtta mailinbjudningar om dagen, nu vägrar jag bara för att alla har det.

dagens låt: too young to fall in love - mötley crüe

Kommentarer
Postat av: Friholm

Facebok is the shit!

2007-05-06 @ 15:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback