your vampire

vet inte varför jag är uppe nu.
börjar inte förrän halv ett, men jag sov inget inatt så det var lika bra att gå upp.
satt och läste "classic rock" till ungefär tre, sen var jag körd.
har lite ångest inför ikväll.
dels för att jag fortfarande inte vet om jag får ta med mig nån
(och så har jag råkat bjuda alldeles för många)
och så vet jag inte vad jag ska ha på mig.
min superbrijlanta idé är nog inte så bra, det finns en risk att ingen fattar.
men, in case of fire får jag måla en övertydlig t-shirt.

vore lite kul att klä ut sig till manson, men det går inte ihop med mina fräknar.
eller bröst. och så är han typ två meter lång, och jag typ en halv meter lång.

jag vill inte gå till skolan! vill inte!

dagens låt: eat me, drink me - marilyn manson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback