"you're so fat. o's so bold. I'm so ugly"

jag gillar tisdagar i vanliga fall.
just den här tisdagen är jag fruktansvärt ful i håret.
det är hemskt hur mycket det påverkar hur jag känner mig,
men så ser jag verkligen hemskt ut också.
försov mig.
när jag väl skulle sova igår (typ halv tre) var jag så borta att jag ställde klockan helt fel.
en halvtimme efter jag börjat.
hade en halv lektion och sen satt vi och led oss igenom tvåornas pjäs.
egentligen var det inte deras fel att det blev så dåligt,
storyn i sig är så lame.

fikade med y på thelins, så nu har jag nån form av kaffefrossa.
great.

det positiva är att jag får ryck då, så jag kom hem och sökte typ 20 jobb.

på ungefär 3 minuter. tror jag, jag vet inte, jag är helt spattig.


ska träffa e ikväll. var hundra år sen. hon måste ge mig hennes kläder,
min garderob har blivit helt.. kidnappad. har inga kläder.

eller så går jag på skiva. är duktigt pank, men ändå. 
I love skivor.
och imorn blir det gayklubb. hah..


image381

om jag inte hade känt mig så frånstötande idag hade jag känt mig sådär.
som killen i limon.
vissa dagar går jag runt och är bäst i världen, och snyggast (sällan..)
och jag lyssnar på bäst musik av alla och är grym på att gå i högklackat,
och känner mig allmänt trendig och läppglansig och solglajjig
och alla jag ser ner på får skylla sig själva för att dom inte är lika coola som jag.
det är så obeskrivligt patetiskt töntigt.
fast å andra sidan behöver jag dom stunderna, som kompensation.

för övrigt ska jag och y ställa upp i idol i år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback