i can suck it and i smile

det är fredag idag.
jag har ett otroligt händelselöst liv när o inte är hemma, så jag ska begrava mig själv i sängen med ett stycke film och ett otroligt stort stycke godis. väldigt socialt och sunt.
fuckit.
jag tar igen det nästa helg när det blir tjejmiddag! weeii. plus att o kommer hem. tyvärr måste jag nog slå ihjäl honom för att han har varit borta i evigheter. (nio dagar)
jag känner mig som en sån där fru i amerikanska krigsfilmer, som i stort sett går och väntar på att mannen antingen ska komma hem eller på en annan kille som berättar att mannen aldrig kommer komma hem.
damn you, o.

och av nån jävla anledning har jag lovat att hjälpa till att byta däck på bilen imorn. och dessutom köra ma och pa till nån satans möbelaffär på typ andra sidan jorden. (ekerö)

idag är det faktiskt inte så farligt synd om mig, jag försöker tänka på min lillebror vars gymnasium kanske ska läggas ner. det kan inte vara så himla roligt. men å andra sidan har dom engagerat sig rätt mycket så jag tror högland kommer vara kvar. men imorn ska vi ut igen, så då måste jag tycka synd om mig själv igen och tröstsupa. seger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback