i wish you

åh. söndag.
har faktiskt inte den karaktäristiska ångesten, men mår ändå lite dåligt.
har absolut inte gjort någonting vettigt, nyttigt eller roligt på hela helgen.
fast jag har lärt mig byta däck på bilen. och shoppat underkläder.
och övningskört. och var extremt nära på att bli påkörd (kind of missade ett rödljus).
det där med att byta däck var mest jobbigt för att det är så fucking kallt ute.
och inne, då jag har en mamma som öppnar fönster hela tiden.
hon är helt okänslig för kyla.
hade i vilket fall som helst en sån där überhet målar/byta däck-overall på mig.
synd att ingen såg mig...

snart kommer o hem! tre och en halv dag kvar. vi ska spela guitar hero III tills vi dör...
har ruskigt ont i fingrarna efter allt spelande på vanliga gitarren, men jag har lärt mig en massa bra låtar nu!
typ talk show host (som är den allra lättaste låten man kan spela)
för att vara ärlig kan jag mest intron till låtar.
men jag jobbar på det. ska ju trots allt bli rockstjärna.

damn! min storebror kom just hit.
skit också, nu kommer jag få höra ungefär hur dålig jag är på allting. igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback