indulgence

jag hade en sån där bra dag idag. jag hatar när man har en bra dag som sen blir  världens deppdag.
damn you, mobiler!
antingen håller jag på att bli osäker, eller så är jag bara överkänslig.
det går inte alls att förklara, det skulle tolkas som tyck-synd-om-mig-jag-har-ett-ilands-problem-klagande.
så jag skiter i att skriva ens vad det handlar om. tycker inte att alla ska veta hur känslig jag är med sånt.
jag vet inte ens om det är ett problem.

det är jätteirriterande att jag inte får jobb nu när jag verkligen behöver det, istället har jag fått två jobb när jag kommer hem från asien. kind of sucks. jag har typ årets sämste tajmning. (gud vad jag hatar det ordet)

tänkte försöka bli lite positivare.
jag måste börja fokusera på de (inte så jättespännande) bra sakerna i mitt liv.
köpte ett apsnyggt nagellack. jag vill att allt jag äger ska ha samma färg. very very rosa.
dom lägger inte ner höglandsskolan på grund av alla protester (vilket jag tar åt mig hela äran för)
min lillebror gick ner hela vägen till smelivs för att köpa choklad till mig.
jag ska flytta hemifrån om ungefär 200 dagar.
o. även om jag inte gillar 95 procent av det han sysslar med.
icke-jobbandet. om man tänker på det har jag typ semester.
snart jul! lussebullar, snö, godis, icke-ångest o hemma och massa mys.
och så åker vi ju faktiskt till asien. även om vi kanske inte kommer längre än till peking.

dagens låt: disassociative - marilyn manson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback