intro: back in the saddle

puh, what a day.
köade mig igenom förmiddagen, först på ambassaden (gud vilket häftigt visum jag fick! måste resa till kina oftare!)
sen tog det superlång tid innan jag fick vaccinera mig, och råkade impulsköpa ett par jätteläckra skor.
som jag tyvärr måste lämna tillbaka för att jag inte får göra av med min lön.
det var jävligt synd, dom är helt fabulous!

han på mitt hemska jobb hade tagit fel på dag, så jag behövde inte jobba (that just turns me on)
så jag passade på att söka lite nya jobb.
jag förstår inte varför folk envisas med att bara anställa människor med erfarenhet?!
var har alla erfarenhetsmänniskor fått den jävla erfarenheten då?

kom hem och pysslade med julkort. håller på att konstruera det mest avancerade julkortet of my life.
ska skicka till alla jag nånsin träffat så att dom får se hur kreativ jag är.
(ja, min familj envisas med att göra julkort på olika sätt varenda jäkla år)

sen var det nån debatt i höglandsskolan mot nerläggningen, så jag tänkte be supportive och hänga med.
för sent insåg jag att jag skulle träffa på en massa högländare. dum som jag är.
det var egentligen rätt misslyckat hela grejjen.
lillebrorsan och co skulle debattera mot dom som lagt fram förslaget (alltså typ alliansen)
men ingen dök upp utom mp och s. som är på vår sida. blev inte så mycket debatterande.
jag är faktiskt jävligt sur på typ moderaterna och dom där andra (jag har pinsamt nog ingen koll)
som inte vågade dyka upp.
plus att jag hela tiden var tvungen att titta upp i taket/ner i golvet för att undvika the people i don't like.
det enda roliga var när en gammal elev höll ett sånt där personligt tårdrypande tal som alla tyckte var fantastiskt rörande utom jag. jag menar, vad hjälper det min lillebror att hennes syrra trivdes i högland för 5 år sen?

men, supportive som jag är tänkte jag vara med och demonstrera på torsdag.
tycker att alla som har minsta lilla relation till högland/bromma (eller är lite småsura på alliansmänniskor)
kan ta och dyka upp och dricka lite glögg. 2 o'clock, statshuset.

sen fick jag ytterligare en spruta, som fortfarande gör helvetiskt ont.
även om jag inte tycker att det är lite förfärligt att ta sprutor tycker jag fortfarande att det gör ont efteråt.
dessutom mår min piercing inte så bra. och så vägrar o komma hem. eller han får inte. det aset. 
känner mig tvungen att varna alla tjejer som läser: bli inte head over heels i lumpenkillar.
det är skitjobbigt om man är en sällskapssjuk kärlekskrank person. som jag.

So leave yourself intact
'Cause I will be coming back.
In a phrase to cut these lips,
I love you.

The morning will come
In the press of every kiss
With your head upon my chest
Where I will annoy you
With every waking breath
Until you decide to wake up.

This story is for you.
('Cause I'd do anything you want me to... for you.)
I'll do anything for you,
Kill anyone for you.

dagens låt: say goodbye - skillet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback