an appealing guy. man-guy. guy-man?

c: you're allergic to the sun?
v: very, very, very deathly, deathly allergic...

jag har letat förgäves efter ett bra she's the man-manus.
i vanliga fall hatar jag såna filmer, men sen den var vår enda anledning att inte ta livet av oss i hanoi är den faktiskt hur rolig som helst. att den sen visades hela vår vietnamvistelse gjorde saken ännu bättre,
för nu kan vi hela filmen utantill och vet när det roligaste händer.
vilket jag anser är alla delar med spindeln mervolio.

jag gillar vår resa. jag gillar att ingen trodde att vi skulle komma iväg och så gjorde vi det så mycket.
imorn ska jag träffa e och prata igenom allt vi har minnesluckor om.
ska bli mycket intressant..
(en sak som är mycket irriterande är att min storebror inte klarade av att folk typ faktiskt frågade hur jag haft det, så han var tvungen att luffa runt i usa själv för att få uppmärksamhet igen. loser...)
man kan säga vad man vill om facebook, men jag gillar det mycket mycket mer sen jag såg alla som "joinat" vår asiengrupp. typ värsta gulligt. (alla gulliga utom o som vägrade av konstig anledning..)
jag längtar tillbaka till thailand.
om allting totalskiter sig ska jag ta en enkelbiljett ner och jobba som bartender i bangkok. eller på phiphi.
jag hoppas det skiter sig lagom tills det blir vinter igen..

och by the way, min lillebror har en blogg.
för att jag är extremt snäll kan ni få läsa den
här. han vill säkert att fler ska få tal del av hans liv.
min storebror har också en blogg men jag tänkte inte låta honom få mina läsare.

varför varför går det en massa hockey på tv?
vem bryr sig om några snubbar man inte ser skillnad på som skjuter lite på en puck man inte ser?
och vem var stolpskottet som bestämde att dom bra programmen man vill se bara försvann ikväll?
det är ungefär lika spännande med hockey som att se på curlingfinalen. och ja, jag såg den.
nu ska jag se på south park. det hänger man ju iallafall med i..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback