dry your eyes

ännu en effektiv och bra dag.
lunchade med j och pratade igenom våra resor och släkten och jobb och hade allmänt trevligt.
han berättade bland annat att hans lillasyster har blivit lika galen i rosa som jag.
vilket är underbart (speciellt med tanke på att hon för några år sen bara ville ha på sig killkläder)
jag är sjukt imponerad, det här hände helt utan mitt inflytande.
vi drack kaffe och försökte se pretentiösa ut inne på k-huset.
sen köpte jag födelsedagspresent till min lillebror och plektrum till mig själv.
vill bli rockstjärnaresultat: översta hudlagret på mitt långfinger är avskalat.

och, idag har jag lärt mig: introt till sweet c o m (inte lika snabbt som slash, men nästan)
plus att jag precis luftade min element alldeles själv! är inte det fantastiskt!?!
fast det är precis som att byta däck på bilen, nåt jag aldrig mer tänker göra.
är mycket stolt över mig själv som faktiskt sökte jobb idag. visserligen bara ett enda,
men det kan jag faktiskt tänka mig att jobba på.

vår byggjobbare som gör om köket är jävligt rolig.
man kan höra honom skrika "helvete! fan vad ni är jävliga erka jävla skitskruvar!" nerifrån.
nu ska jag ladda ner charles mansons album bara för att se om det är nåt jag gillar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback