"i choose vodka. and chaka kahn"

jag har alltid gillat tisdagar. det är då jag är effektiv och gör saker och efteråt tycker att jag gjort tillräckligt för att inte göra något mer den veckan.
idag har jag inte gjort mer än lunchat med s, provat skor och pratat om viktiga saker.
typ moral och vad man borde göra (och mest om vad man absolut inte borde göra)
och kommit fram till att killar nog är lite dumma i huvudet som gör saker dom inte borde bara för att dom tror att grabbarna grus ska gilla dom mer.
det här med killar är komplicerat, ju mer man träffar/pratar om/hör om dom, desto overkligt konstiga verkar dom.
(till exempel är väl varenda tjej trött på machokillar? det är väl inte så svårt att fatta att tjejer inte blir jättetända på ölhävning/träningsfreak/vapen/antal brudar dom "satt på", som dom så trevligt säger..)

okej, är lite salongsberusad på malibu. bridget jones hos s blir ännu roligare då.
plus att nångång måste vi ju dricka upp den där flaskan (mycket bra, den verkar aldrig ta slut)
insåg idag att jag kommer vara ensam hemma två veckor i slutet av juni.
vilket praktiskt nog ligger över min 20årsdag. mycket, mycket bra..

hurray, min favorithatblogg är tillbaka!
läs!
aem

beslutade mig idag för att jag inte alls ska börja plugga till hösten. jätte.. bra.
så nu kan jag ehm, jobba i två år tills o är klar.
komplikation 1: jag har inget jobb. 2: vi skulle få bättre ekonomin om jag pluggade. 3: när jag kan plugga vill jag inte vara i sverige vilket betyder att jag skulle behöva flytta. utomlands. det är jätteläskigt. 4: måste dessutom få med o och jag är inte säker på att han vill bo i nyc.
tricky. very tricky..

mm, gns är faktiskt sjukt bra. inte alla låtar, men dom flesta.
och snart har jag lärt mig hela gft. best song ever..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback