razor blades and cocaine to pass

det är underbart att vara hemma.
trots stora brister i familjen (varav de flesta är personer), var det en bra resa.
ny är stort och speciellt, det var så mycket av allting. för mycket av vissa saker.
vill bo där samtidigt som jag inte skulle klara av själva.. usa. och amerikanarna.
fast det var kallt och det går inte så bra att se glamourös ut när man fryser.
och speciellt inte när ens familj är såna extrema turister och to be honest, look like shit.
men eftersom jag upptäckte att jag kunde hitta även om jag gick 25 bakom och att folk faktiskt hälsade på en som om man bodde där blev jag lite gladare. och försökte verkligen prata som dom.
(har liksom trott att jag ändå pratar helt okej engelska och så kommer man inte ihåg vad scallions är)

sen var det ju skönt med sol och bad i miami fast inte alls kul att gå på ocean drive med dom, och gå runt bland människor som hade roligt.
fast jag hade roligt när vi åkte airboat i everglades och klappade små alligatorer..
och så gillar jag att sola. och shoppa.
(och det är inte ofta man blir övertalad att få bli bjuden på ett par skor av sin pappa när han har dåligt samvete)
(inte för att han borde ha dåligt samvete för att jag är skyldig honom pengar, men gratis är alltid gratis..)
wellwell, det var en recontrip. nu vet jag hur det funkar innan jag och o flyttar dit. om fem år, men ändå...

nu tänker jag ligga hemma en vecka och totalignorera min icke-existerande inkomst,
och sen kanske jag ska börja söka jobb. om jag orkar.
(jag menar, jag trodde att jag sett klart på 24 men hade 7 avsnitt kvar och då kan jag ju inte göra annat!)
förresten är jag fortfarande jetlaggad och har pojkväns/normala telefonsamtalscravings.

och så är jag helt inne i heroin diaries av nikki sixx.
han är en så fucked up kille, jag vill vara mer som honom.
(läs: jag vill också vara en galen rockstjärna som kan bränna 5000 dollar om dan)
sen är jag visserligen inte så sugen på att vara en junkie, men jag tycker att jag skulle passa bra med livsstilen liksom..
och ohyeah, det här resulterar i att många framtida inlägg och titlar har med knark att göra.

min framtid som pilot är för allas information inte så ljus.
först och främst är det nog inte så smart att jobba inom miljöförstöringen,
och sen är det sjukt omständigt att plugga.
letade upp mina slutbetyg och räknade ut det orimligt låga medelvärdet.
känns inte så fruktansvärt bra att alltid som är dåligt i mitt liv är mitt fel.
jag kan inte skylla ifrån mig på nån. fan.

nu ska jag se det allra sista avsnittet av 24 och komma på vad jag ska göra med en halv smet kladdkaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback