sick and tired of being sick and tired

usch, jag har ont i huvudet.
jag vill inte att det ska ha att göra med alla filmer jag sett,
men det är en möjlighet. tyvärr.
eftersom jag som bekant gillar att fly verkligheten har jag visst råkat se första säsongen av breaking bad
(helt klart bästa serien!) och typ alla filmer jag nånsin gillat.
fast jag har varit duktig och gått ut med vovven (veckans goda gärning typ)
och ringt såna jag behövde ringa och typ, var snäll och var med och sjöng för lillebror imorse.
(inte för att jag hade något val, i vår familj finns inga ursäkter what so ever)
gick förresten upp kvart i sex idag och har varit upp sen dess.
typiskt lumpenskit. varför måste dom vara där så tidigt?
aah, måste vara därför jag har ont i huvudet.

imorn är det "regementets dag" och jag har sån ångest!
borde komma för att: plikt som flickvän (om nåt är flickvänsplikt så är det väl sånt?)
det känns som att.. ett par stycken förväntar sig att jag ska dyka upp och jag vågar nog inte annat
jag tror att o skulle bli glad

borde låta bli för att: jag är helt och hållet ointresserad av militären (precis som med golf och liknande onödigheter)
det är helt fruktansvärt långt dit (två och en halv timme en lördagsmorgon) och jag har ingen bil
jag funderar på om det inte är emot principer i allmänhet att liksom vara på ett ställe man är emot?
(gud jag kan inget om principer, varför kan ingen bestämma åt mig?!)
jag vet inte vad jag ska ha på mig


nej, nu kom depressionsbaren.
för den som inte vet är det grannarna som varje fredag träffas ett tag och dricker och snackar skit om ungarna.
(det är faktiskt sant, det är efter baren jag får höra av mamma vad snorungarna sysslar med)
just idag är det champagnebar för att ma och pa typ vill fira sig själva ännu lite mer...
ska nog gå ner och hämta lite till mig också, nu när jag har både beslutsångest och huvudvärk.
sen ska jag ringa s och kolla på cruel intentions. mycket bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback