here we go

puh. sitter pa hotellet har i nha trang. det har varit daligt vader ett par dagar nu, sa ikvall drar vi till saigon.
det har regnat har. wtf liksom.
men det ar kanske lika bra med tanke pa att vi sakert skulle fastnat har annars.
jag gillar verkligen det har stallet. om man bortser fran:
att min reskamrats ta ar lite trasig sa vi kan inte gora nat kul.
jobbiga locals som vill salja cigg/frukt/vykort/massage med mera.
kackerlackorna pa vart hotell.
att jag saknar o sa att det gor ont. verkligen ont. verkligen heartache.

(rad till alla par: ak inte ifran varandra mer an typ tva veckor. det ar jobbigare an man tror)

vi fruktar sleeping bus farden inatt.
ska aka klockan 20 ikvall och kommer fram ungefar halv atta pa morgonen. trevligt.
(pa travelblogg star det om var inte sa trevliga bussfard hit)

det har har varit en bra vecka. varmt. sola-bada (i tre dagar)
kultur. (well, vi var och tittade pa en jattestor buddha)
fest. vi bor ju trots allt precis dar alla barer ligger. speciellt min favorit, why not bar.
i kina fanns en bar som hette what bar? och det ar det roligaste jag varit med om.
inte sjalva kvallen alltsa (aven om det var javligt trevligt ocksa) utan att den heter what bar?
med ett fragetecken! det ar ofattbart hur manga roliga skamt man kan komma pa.
(ja. det har ar min typ av humor. jag tycker verkligen att det ar skitkul)

vi har traffat en massa manniskor. en del mycket trevliga och en del.. not so much.
det ar ju en turistort, sa vi har sakert traffat fler manniskor fran andra lander an fran vietnam.
dessutom har vi hinnit bli grymma pa biljard! (naja, vi ar inte lika daliga som vi var nar vi kom hit)
tyvarr har vi inte hunnit bli sa bruna an, men nu ska vi till vietnams sydligaste o dar man i stort sett inte kan gora annat an att sola och bada. det finns inte ens nagra bilar dar, sa vi ska hyra moppar och dricka cocktails.
(om dom nu vet hu rman gor cocktails pa en nastan obefolkad o)

dagen lat: i would walk 500 miles - allister (bara for att den ar sa bra att sjunga pa)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback