hk

sitter pa ett internetcafe i hongkong.
orkar inte skriva varldens inlagg, jag bara sager att alla ska aka hit.
bor pa jattelang stor gata med engelsktalande (!) manniskor, och prada, burberry, chanel och tiffanys ligger tva minuter darifran.
tyvarr bor vi inte sa glamourost. e har en guidebok dar det star om billiga hostels och eftersom vi har en butget (hahaha) sa maste vi bo pa skitstallen.
men a andra sidan, ju billigare vi lever nu desto fler skor och vaskor och snygga plagiat kan jag kopa i bankok.
jag forsoker desperat tanka positivt.

i skrivande stund forsoker vi lagga upp bilder pa alla bloggar.
den har bryr jag mig inte om forran jag kommer hem, alltsa om nagra manader.

jag maste saga att det ar skont att ga omkring i linne och solglajjor i januari.
ha sa kul i snon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback