back in the saddle

hemma. man måste vara borta länge för att glömma bort hur det är, hur det ser ut.
jag har försökt vänja mig vid kranvatten, ett vanligt skafferi och kyla ett par dagar men det är svårt.
varje sekund tror jag e ska kliva in och fråga om vi ska ut på stan eller äta eller shoppa och så gör hon inte det.
det är dessutom konstigt att träffa o igen, även om det känns bra. är inte alls van vid någon annan kroppskontakt än e.

vet inte om jag kommer dra en lång beskrivning av asien nu, för det känns som om jag sagt allting till alla och skrivit allting överallt redan. på det hela taget var det jävligt underbart. verkligen en resa vi kommer komma ihåg, och vi har lärt oss så mycket och sett så mycket. när jag tänker på det nu var allting hur bra som helst hela tiden för det är alltid så man kommer ihåg det. vilket det naturligtvis inte var, det var inte alls bra hela tiden. många gånger ville jag bara hem till mamma..

nu ska jag engagera mig i jobbletandet igen och träffa alla jag inte träffat än.

och jag pallar inte dagens låt. so last season...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback