the everlasting gaze

nu har jag gått runt nittio minuter och gjort allt utom packat.
jag gjorde till och med fransk manikyr. på mig själv.
(hade väl inte så mycket att välja på nu när jag inte ens är pank utan ligger på minus,
och har man blivit beroende är det bara att gilla läget)

jag har nog en spindelmannenhjärna som varnar mig för saker jag typ kan dö av,
och därför hindrar mig att packa.
inte för att jag inte vill åka, men jag vill inte åka med dom.
jag vill ha svenska påskägg och ligga hemma med o en hel vecka.
istället kommer jag umgås med:
(här hade jag skrivit ett långt avsnitt med min familjs värsta sidor men eftersom
jag inte vill att dom ska vara sura på mig i usa väntar jag med det tills vi kommer hem)

och som en reminder, jag har världens bästa pojkvän.

nu måste jag nog verkligen packa. fanfanfan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback