the promised land

new york. ska helt klart flytta hit om ett par ar (nar jag har tillrackligt manga miljoner att shoppa for och glomt bort familjevistelsen har)
vi har sett alla obligatoriska sights och jag ar skittrott pa min storebror. och mina lillebrorsor. och mamma. och pappa. ni vill inte veta allt jag statt ut med, det ar sjukt.
ska vara har tills pa lordag da vi aker ner till miami och ar det inte sol och 40 grader da kommer jag do.
ar sa javla trott pa det har kalla blasiga vaderhelvetet (och kan inte ens shoppa pa grund av dom satans aterkommande telefonrakningarna).
har dessutom hangt i rye dar mamma vaxte upp och gjort lite mindre uberturistiska saker.

men jag saknar o och kan inte anvanda telefonen (kan vara en bra ide men anda opraktiskt nar man vill ringa och klaga pa saker man inte ska klaga pa)

och by the way, frihetsgudinnan kan man hoppa over.

jag vill aka hem sa att jag kan fa ihop mycket mycket pengar sa att jag kan aka hit pa riktigt.
den har haller pa att urarta, fran en skon (vad tankte jag pa?) familjesemester till en latsas-att-du-inte-ar-har recon-resa.
friends, come with me nasta ar. da javlar.

pardon my french.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback