back in the days

igår innan vi skulle ut satt jag i evigheter och skrev ett jätteroligt inlägg om asien, men eftersom allting jävlas med mig precis när jag ska iväg och har bråttom hängde det sig och allt försvann.
men tålmodig som jag är tänker jag skriva om allting, fast det blir inte lika roligt nu. damn.

det började iallfall med att först igår kunde titta på bilderna som e tog, för att min dator inte ville innan,
och jag blev jättenostalgisk och längtar tillbaka sjukt mycket.
har tusen flashbacks i huvudet nu.

alla "konstiga jävla kineser" och tänker då på det gäng vi träffade ute varav en tjej var lesbisk och verkligen trodde vi var det också. (det kanske inte var så konstigt med tanke på att jag kom på en hel förhållandehistoria)

livbåten på fyllebåten ut till halong bay som var trasig och innehöll 150 tomma spritflaskor.

när vi på samma tour badade ute med kajakerna och inte kunde komma upp igen på en halvtimme.
(vi fick en barnkajak som var turkos istället för de riktiga kajakerna för att.. vi vet inte riktigt varför)

92538-502

första gången vi åkte motorbiketaxi och jag höll på att ramla av av rädsla för att bli rånad/kidnappad.

när vi sov motorn tillsammans med två vietnameser och min vietnames la sig närmare och närmare..

att vi lyckades springa in i varandra efter två minuters badmintonspel. e har fortfarande problem med tån.

när vi var så bakis och så trötta på fried vegetables att vi köpte 15 mars och 20 kitkat och åt bara det i två dagar.

första gången jag tankade en motorbike och vi höll på att köra över den lilla tjejen som hällde i lila vätska från en colaflaska.

image505

när vi första gången såg en fungerande dator på över en vecka och jag sen orsakade strömavbrott i byn så inget funkade.

när vi lärde oss vad björn borg egentligen är. (mycket ont, mycket roligt)

pizza i kambodja.

att jag bröt foten/knät/ryggen på trekkingen för att jag var sur på den jävla skogen. hade ballerinaskor också.

att e skulle klättra ner för ett vattenfall som skulle vara jättesvårt, och så hade guiden ballerinaskor.

när vi fördröjde båten till laos för att vi var och köpte öl.

alla hjärtans dag firade vi med att bjuda två amerikaner på middag som vi sen pratade skit om under tiden.

andra båtfärden när jag kom på plastpåseidén och vi träffade n, h och h.

image504

på tubingen när vi stod längst upp på linbanorna och skakade av skräck och jag sen råkade göra årets backflip.

flygturen till thailand när vi fick en egen flygvärdinna och gick genom diplomattullen.

när vi träffade s, m och e första gången på två månader och festade hela natten.

hela den galna, vilda natten på fullmoon. sjukaste natten i mitt liv. kommer tyvärr inte ihåg så jättemycket..

den minuten e tittade på mig innan hon sa :c, dina ögonbryn har försvunnit" (hennes var borta sen länge)

den på gränsen galnare första natten på phi phi. hahaha..

image503

när vi stod på maya beach och ville att dicaprio skulle hoppa fram ur en buske.

när jag råkade äta först en stor portion pasta och sen en pizza. och drack en flaska vin till det.
(det var vår sista kväll så vi var deprimerade)

när jag åkte till bangkok och grät första gången efter en halvtimme.

med mer.



haha! kom precis på en så jävla rolig grej! för ett tag sen hittade jag och o ett kryp i hans säng (eeew..)
och när o skulle lyfta ut den ramlade den ner på hans dator och kröp in i ett litet hål i den.
hilarious.

var faktiskt himla kul på phi phi/dagisreunionen igår.
"första gången jag sa upp mig..."
"ser du? ser du vad jag gör? haha, ser du? ser du? ser du? ser du?"
och "donat, donat, 10 baht, 10 baht, donat please"

ska styra upp riktig reunion med alla som var med, man kan dricka buckets där..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback