hateful little person

jag hatar människor.
jag borde egentligen tycka att det är hemskt men eftersom jag inte bryr mig gör jag inte det.
under hela tiden i asien sa e alltid typ "vilken gullig gammal taxichaufför vi hade", eller att folk var snälla och hjälpte oss hitta och "kolla vilken gullig unge" och en massa vänliga grejjer liksom.
och varje gång hon sa nåt sa jag att gamla människor bara är irriterande/det skulle gå bättre om dom lärde sig engelska som vanliga människor/ungar låter och dreglar.
dom enda jag inte hatar är dom jag känner, antingen gillar jag dom jag känner
eller så hatar jag dom jag känner lite extra mycket. (missförstå mig rätt, jag gillar några.)
fast to be honest började e också tycka illa om folk (vilket jag ser som min förtjänst till hundra procent)
och jag började tyvärr ha överseende med jobbiga människor i slutet (e is to blame).
det var himla kul faktiskt. ju längre tiden gick blev hon mer lik mig och jag mer lik henne.
till slut var det hon som sa "såhär, såhär, såhär" och "neiiiiih..." och jag som tyckte att dom äckligaste hotellrummen var ganska fräscha (förutom det sista med kackerlackan i badrummet..)
och faktiskt pratade med folk jag inte ville prata med egentligen.
ett prima exempel är tjejerna i grannbungalown som jag pratade med och e som efteråt sa:
"ehh, vad du frågade mycket.. du vill väl inte... hänga med dom?"

undrar om jag har aggressionsproblem eller helt enkelt är väldigt hateful.
tur att jag delade med mig lite till e.

jag längtar till helgen. ska picknicka med s om det blir fint väder och så kommer o hem igen.
fast hmm, nu har ju gta kommit.. (typ årets tv-spel) tricky, very tricky..

mycket underhållande revengekonversation med s igår.
det är så skönt att driva med folk över msn...

s säger:
han kanske kan bjuda gänget på en mushroom-night
c säger:
men vi kan ju komma och surprisea med karljohansvamp som vi hittade
på ålstensängen och gjorde drinkar på!
c säger:
dom är ju så fuckade att dom säkert blir höga på såna också
s säger:
ja, det är ju så jäkla gott med svampdrinkar lixom, man förstår
verkligen varför dom vill ha det, kanske en flugissvampis drink till pf?


idag har jag lärt mig spela gitarr! det är ascoolt. fast jag har bara lärt mig en låt.

dagens låt: hurt (quiet) - nine inch nails


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback