hit the floor

mm, så sitter jag i min säng ännu en måndagsmorgon och äter flingor ur paketet.
efter att ha drömt konstiga, äckliga och mycket sjuka drömmar hela förra veckan och helgen
sov jag ganska bra inatt.
var tvungen att somna om när jag egentligen skulle gått upp förut, men det är sånt som händer.
speciellt om man låg och läste sin mycket roliga bok till tvåtiden nångång.
men jag var tvungen.
speciellt som jag har förvandlats till en sån där krävande flickvän som faktiskt blir på dåligt humör när hennes pojkvän gör nåt annat. vad fan liksom, det är inte klokt. jag som brukar kunna svälja såna känslor så att jag glömmer bort dom efter ett tag, istället gick jag omkring precis hela lördagen och morrade.

gud vad mogen och osjälvisk jag känner mig. verkligen väldigt mogen och osjälvisk.

måste tänka positivt. om:
39 dagar fyller jag 20.
29 dagar muckar o.
17 dagar tar s studenten.

jag är trött på att det finns så tråkiga jävla jobb i stockholm nu.
arbetsmarknaden och jag går inte ihop.
om man dessutom blandar in ett par tjatande föräldrar går det ännu sämre.
dom är så bra på att ge en ångest men lyckas inte förstå att ju mer dom tjatar,
desto mindre gör jag det dom tjatar om.

dagens låt: detroit rock city - kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback