"innocent like a kiwi"

en sak som är rolig med att backpacka är alla böcker man hittar på vägen,
vår favorit var unplugged, som jag hittade nånstans i kambodja. eller thailand.
vi läste den om och om igen för den var så jävla klockren och handlar om en tjej som är precis
som man själv är. alltså helt galen och paranoid och obscen och
man hamnar kanske inte i samma situationer men hon gör det så jävla kul..
anyways, e köpte hela serien så jag ligger och får ont i magen av allt skrattande.

"i sat in intelligent silence. sometimes i sat in idiotic silence, but i tried to avoid it at the office"

tror att jag löste det med datorn, fast jag har iochförsig ingen aning..
jag håller tydligen på att "defragmentera" den nu. undrar lite vad den gör, men det lär väl visa sig.

två kul grejjer:
på valborg var en i barengänget så dyngrak att hon (som är mellan 40/50 år)
spydde ner ett badrum alldeles själv. det är skitroligt först och främst för att hon är en så otippad
urspårare och för det andra är det alltid skitroligt när nån blir aspackad.

för några år sen fick jag mina bröder att börja gråta regelbundet.
det är egentligen inte roligt utan hemsk, men om man tänker på min storebror så är det faktiskt lite lustigt att även om han alltid betedde sig som om han aldrig brydde sig om vad jag sa så gjorde han det ändå.
in your face j. typ.
(det är inte heller som om jag aldrig grät. jag gjorde det konstant)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback