inte min cup of cha

ååh. efter att ha bakat dubbla satser verkligt supergod chokladkaka (endast för att vara snäll så att ma och pa kunde ta med den som efterrätt igårkväll) (kanske lite också för att den är så himla god) kom jag hem och inte nog med att dom verkligen tog med sig hälften, dom åt upp nästan hela min del också! av mina typ 40 bitar finns nu fem små skitbitar kvar och absolut ingen vill ta på sig ansvaret för detta.
jag misstänker att det var min lillebrorsa och hans polare som gjorde det, så jag hoppas att dom åt så mycket att dom fortfarande mår illa.

i vanliga fall hade det inte gjort så mycket, trots att den var komplicerat och jag gjorde fel ett par gånger vilket jag aldrig gör när jag bakar (bland annat ett smärre misstag som hade med bakpulver och fel storlek på bunkar att göra) men jag blir bara så sur för att det blir såhär varje gång jag bakar. "what is wrong with you? don't you people have any respect?"

det känns som om det var länge sen jag hade så roligt som igårkväll. efter att ha testat alla mina kläder (jag skojar inte, jag testade alla kläder jag har. resultat: dom ligger på golvet) åkte jag till e där vi drack lite vin (kanske lite mer vin än jag planerat men..) och så kom m och sen alla tjejerna och så åt vi middag och var allmänt salongsberusade och jag kommer inte ihåg allt som jag pratade med alla om men jag var på sånt himla bra humör. jag måste erkänna att det hade en del med m som verkligen lyckades få igång allt det där lite störda i mitt huvud så att jag liksom inte kunde sluta prata. underbart..
drog till baba sen för att hälsa på a och m som spelade där (vilket vi visserligen inte såg så mycket av (vi var jättesena och så fastnade vi i baren i vilket fall som helst) men det var helt enkelt great och alla var så glada igår!
jag älskar lyckade utekvällar.
fast jag har ruskigt ont i huvudet idag. och det känns som om nån liten tioåring eller dylikt har hoppat på min rygg precis hela natten. frågade nyss o om han kanske råkade slå mig med en gitarr eller nåt när vi sov, men det hade han inte..
jag börjar känna att jag behöver pengar. snart.
fuck.


dagens låt: deformography - marilyn manson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback