nothing for something

upptäckte att jag inte kan skylla allt på lillfingret, utan nageln på pekfingret är medbrottsling.
så nu måste jag klippa den mest svårutväxte nageln av alla för att spela. crap.
förresten är det himla orättvist att det är så dyrt med manikyr i sverige.
i bangkok kostar det högst 15 spänn och då får man kanske vad man betalar för men ändå.
jag måste bli sådär äckligt rik snart (tänk inte att jag måste jobba, tänk att jag ska vinna några miljoner)
så att jag också kan få manikyr för 1500. jag älskar manikyrer...
alternativt att jag faktiskt hittar ett jobb jag gillar så att jag kan hälsa på thailändarna lite oftare..

för den som undrar (vilket jag förutsätter att precis alla gör) går det ganska bra med datorn.
har de senaste dagarna raderat 500 eller fler dåliga låtar, så nu finns det ingen mer dj cookie, des'ree eller melanie c i mitt itunesbibliotek. den som vidare undrar varför det överhuvudtaget funnits låtar av tommy körberg, snoop dogg och danny saucedo: jag har vänner som inte har lika bra musiksmak som jag, men som envisas skicka låtar till mig ändå och så var jag in charge of musik på flaket.
dessutom diskrensade jag och tog bort lite filmer och sånt. så nu lyckades jag få rolling stones collection att funka.
duktig, duktig..

på tal om musiksmak blir jag lite sur på mig själv som håller på att förvandlas till min pojkvän.
han har (antagligen i den där satans military servicen) fått för sig att daft punk är the shit.
det är dom ju naturligtvis inte, då det inte as far as i know finns ett enda litet gitarrsolo nånstans och dessutom är dom från frankrike. (och alla vet ju att alla som har nånting vad som helst med frankrike att göra inte är riktigt kloka)
anywho, eftersom jag unfortunately är en tönt ibland, vill jag ju gilla allting som o gillar. så nu har jag plågat migsjälv en dag med ett franskt house/technoband bara för att se om jag skulle kunna gilla det.
jag gillar det inte alls. 
dumma lumpen..

dagens låt: in a heartbeat - john murphy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback