"oh shit! du rycker när du sover!"

jajuste, jag har fått en diagnos också.
enligt expressen söndag eller vad det nu var för skräp jag och o läste igår,
har jag alltså restless legs syndrome.

"The Restless Legs Syndrome Foundation
is a non-profit organization providing the latest information about RLS. The goals of the Foundation are to increase awareness, improve treatments, and through research, find a cure for RLS, a condition which severely affects the lives of millions of individuals."

yeah... jag tycker det låter ganska mycket bs.
fast å andra sidan är det a pain in the ass att aldrig sova.
måste helt enkelt börja äta dopamin. (hurray, piller!)

92538-501

på tal om upptäckter med o:

1. växthuseffekten är inte helt fel. smultronen har muterat och är gigantiska.

2. life of ryan är nog det sämsta programmet mtv har visat sen.. pimp my ride.
(okej det är väl inte det värsta men jag kommer inte ihåg några fler)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback