sin

jeez, jag har aldrig lyssnat så mycket på musik som just nu.
i tre dygn har jag bara lyssnat på mötley crüe, poison och aerosmith.
möjligtvis var det detta som gjorde att datorhelvetet inte ville göra som jag trodde den borde göra,
men det var helt klart värt att hitta 50 favoritlåtar till.
det är helt underbart. jag älskar rock. under tiden har jag ordnat upp lite i itunes
(vilket patetiskt nog känns jätteskönt trots att jag har lite ångest för att jag kinda inte sökte så mycket jobb idag)
och idag har jag bara lyssnat på nine inch nails bara för att tr är så jävla cool.
har bokat uppkörning också, och jag hann bli nervös bara genom att prata med nån på vägverket.
hmm.

nu ska jag pyssla lite och se om fjärilarna i min mage försvinner..

dagens låt: complication - nine inch nails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback