sx

jag är jävligt irriterad på mina fingrar.
egentligen bara på vänster lillfinger, som vägrar vara normal.
bara för att jag råkar kunna böja mina fingrar på ett kanske inte fullt normalt sätt,
kan jag nu inte spela introt i could have lied på gitarr. och det ändå en enkel låt.
kolla, det skulle vara hur lätt som helst om inte mina missbildade fingrar jävlades.

e||--------------------------------------------------------
B||--------------------------------------------------------
G||--------------------------------------------------------
D||-----0---4---0---4---0----4/7--5--4--0-----------
A||-0h2---2---2---2---2---2---------------------------
E||--------------------------------5------2-----3--------

jag är väldigt nära att klippa av fingret nu på en gång så att jag har en riktig ursäkt till varför jag inte kan spela gitarr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback