that sweat, that sweet, that heart

eftersom jag inte riktigt vet vad jag får skriva om det igår skiter jag i det helt och hållet.
har spenderat förmiddagen med att titta på skilda världar och äta smält choklad.
jag räknar sekunder tills helgen då jag får träffa o igen:

60 gånger 60 gånger 24 gånger 2 = plus 172800

plus 60 gånger 60 gånger 4 = blir alltså 187200 sekunder.

(om jag har räknat fel nu är det inte mitt fel)

jag gillar att räkna. om man räknar bort två perioder i mitt liv
(när jag och r räknade långsammast i klassen i lågstadiet och tävlade om att ligga sist/näst sist,
och när jag fick för mig att läsa matte c i östra)
har jag alltig gillat matte. jag är trots allt inte så dum som jag ser ut, och jag medger att jag kan se jävligt dum ut.
gud vad inspirerad jag blev nu, jag ska gå och hämta en illustrerad vetenskap och försöka mig på deras variant av "sexornas glada hörna" (lillebrorsan hittade en milo från när jag gick i nian)


fan vad svårt det var i den här..


dagens låt: red hot - mötley crüe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback